Pentru carusel am avut nevoie de urmatoarele materiale: tub din carton de la prosoapele de hartie, doua cercuri mari din carton, 6 paie de cocktail, sase ursuleti colorati cu carioca pe care i-am decupat dupa ce le-am trasat conturul pe o coala A4, tempera si penson pentu decorarea caruselului, hartie glasse, hartie grofata, aracet, silicon si foarfeca, o benza ingusta decupata dintr-o coperta de revista.
    Cum am procedat? La capetele tubului de carton am lipit cercurile de carton, iar apoi am fixat cu silicon paiele de cocktail. Am lasat la uscat, iar apoi am decorat cu tempera caruselul. Am lipit pe fiecare pai cate un ursulet diferit colorat. Pe marginea inferioara a caruselului am lipit pe circumferinta cercului de carton o banda decupata din coperta unei reviste pe care am zimtat-o pe o margine si am taiat-o pe cealalta margine pentru a o putea lipi cercul de carton. Partea superioara a caruselului am acoperit-o cu un cerc mare de hartie glasse verde, zimtat si el pe margini. In interiorul caruselului am tapetat cu hartie creponata maruntita.
    Matei a fost tare incantat de rezultat, dar a fost fascinat sa observe etapa dupa etapa realizarea caruselului sau.

