Poveste pentu Dante


      Se apropie 1 iunie, Ziua Copiilor, ocazie cu care obisnuim sa facem cate o surpriza frumoasa micutilor nostri. In acest an Dante este deja marisor si intelege sensul surprizelor si al cadourilor. Nu sunt adepta cadourilor costisitoare, a jucariilor care au de multe ori soarta unor bibelouri si nici a dulciurilor daruite cu aceste ocazii. 
      Parca raspunzand dorintei mele de a gasi ceva special am intalnit-o pe Claudia Groza, o fiinta speciala, sensibila, care iubeste nespus de mult copiii. Din aceasta dragoste, imbinata cu talentul scriitoricesc s-a nascut miniproiectul „Povesti personalizate pentru copii„.  
     Cuvintele Claudiei, prin care va invita sa luati parte la acest miniproiect sunt urmatoarele: 
De 1 iunie, de ziua copilului dvs., al nepotului, al finului, al colegului de bancă al fiului / fiicei puteţi oferi un cadou personalizat. Mi s-a părut original. Fiecare persoană are propria poveste. De aceea, am nevoie de câteva date personale, cum ar fi: vârstă, pasiuni, preferinţe culinare, culori, etc.
    Eu am avut incredere in ea si am contactat-o cu inima deschisa asteptand cu interes povestea pentru copilul meu. Mi-a raspuns cu promptitudine, am descoperit o persoana vesela, comunicativa si receptiva, asa cum trebuie sa fie o profesoara de biologie care lucreaza cu copii aflati la trecerea pragului spre adolescenta. 
    Mi-a placut povestea pe care a conceput-o, am completat proiectul ei cu ideile mele de prezentare si design si am obtinut o minunata carticica personalizata pentru Dante. 
     Pentru ca Aniela a lansat un interesant  concurs de quilling pe situl Activitati copii m-am gandit sa decorez coperta cartii pentru Dante cu cateva gaze si sa ma inscriu cu aceasta lucrare. 
    Nu am mai avut rabdare sa astept chiar ziua de 1 iunie asa ca in  aceasta  seara Dante si-a primit surpriza. Entuziasmul si admiratia lui, bucuria cu care a ascultat povestea, surprinderea cu care isi auzea numele, au facut sa merite efortul depus si sa fiu convinsa ca am facut cea mai buna alegere si de aceasta data. 
     Dante a facut cunostinta cu tigrul Tooty si cu maimutica Bo, personajele nascocite de Claudia special pentru el: 
„Unul din cei mai simpatici pui de tigru este Tooty. Este blând, şi mai tot timpul vesel. În plus, îi place să ajute pe toată lumea. Aşa s-a întâmplat şi când, micuţul Bo, un pui de maimuţă, se rătacise.
– Vreau un miracol, vreau o minune, striga din toate puterile Bo!
– Dar ce ai păţit? Te pot ajuta cu ceva? spuse T ooty.
– M-am bălăcit cu prietenii mei  şi m-am pierdut de mama. Cred că îşi face griji din cauza mea. Iar eu nu ştiu unde locuiesc.” 
   Si povestea continua captand atentia copilului care asteapta cu interes finalul. Ca orice final de poveste acesta este fericit si are si o concluzie frumoasa:   
„Când ultimul rând a fost terminat şi cartea s-a închis, dante i-a mărturisit mamei că îşi doreşte să fie un prieten bun, asemenea eroului din poveste, tigruţul Tooty.

– Vei fi un prieten de nădejde dante. Asta se va întâmpla pentru că îngerul tău păzitor îţi ascultă rugăciunile, şi eşti un băieţel cuminte.

Zâmbetul a apărut senin şi victorios pe chipul micuţului dante  „.

     Pozele sunt  graitoare pentru a va arata ce am realizat  ajutandu-ma de ideea Claudiei.

                                                       by vavaly

5 gânduri despre „Poveste pentu Dante

  1. Ce obrajori scumpi are! Sunt sigura ca este incantat sa-si auda numele in carte. Cartile personalizate pentru copii sunt o idee extraordinara. Cartile care contin povestiri adevarate din viata copilului sunt o amintire pe viata. Eu am facut pentru Diana o asemenea carte si o citeste mereu cu placere. Sanatate!

  2. o amintire foarte frumoasa pentru micutul vostru! 🙂 Cu siguranta ii va face placere sa o reciteasca la orice varsta! 😉

  3. Wooow…sunt impresionata de ce a iesit. Voi prelua postarea! Multumesc pentru cuvintele frumoase. Dante oricum m-a fermecat cu zambetul lui.Imbratisari magice,zambete, bucurii si impliniri!

  4. Nu stiu cum va fi peste ani, dar acum a devenit deja carticica lui preferata. Povestea este foarte frumoasa, de cate ori o citesc gasesc ceva nou in ea, pun alta intonatie in glas , ne face mare placere la amandoi. Sigur va fi o amintire frumoasa.

Comentariile sunt închise