Marea – scurt remember


    Mi-e dor teribil de mare si ca un remember al inceputului de mai in peisajul meu preferat – marea – destainui timid ca am respectat si anul acesta traditia de a ne regasi cu cei dragi noua, prieteni de pretutindeni la Neptun, Constanta. Am renuntat pentru cateva zile, asa cum fac de obicei in vacante, la internet si telefonie si mi-am petrecut zilele toate – caci 1 Mai nu ne-a fost de ajuns pentru toate cate aveam sa ne spunem unii altora, impreuna cu Matei prin statiunea pustiita parca de veselia si forfota din anii trecuti ai aceleiasi perioade.
   Da, Neptunul si-a pierdut din farmecul 1-ului Mai, dar nu si pentru mine si Matei – simpli si umili exploratori care am luat la pas intreaga statiune, luandu-ne in rastimpuri si ragazul de-a arunca firimituri de paine singurei lebede de pe lac, dar si pescarusilor care necajeau doi pescari  amatori ce tineau de urat malului proaspat arat al apei marginite.
M-am ascuns uneori pe terasa vilei ce strajuieste lacul pentru a-mi soarbe, in tihna, cafeaua amara, firbinte, in timp ce Matei strabatea curtea intreaga cautand buburuze, culegand nasturasi roz-albi, indemnand melci sa se grabeasca spre frunzisuri dese si arbusti pitici.
    Marea cenusie, mustrata de vant, aplatizata parca de cerul uniform ne-a oferit un spectacol mut pe care Matei nu se mai indura sa-l paraseasca. A iubit marea din primavara aceasta si cred ca o va iubi si in toate celelalte anotimpuri ce vor urma…


 

 

 

 

by Maria
6 gânduri despre „Marea – scurt remember

  1. Si mie imi place Neptun-ul: acolo am primit inelul cu delfini, acolo am facut mica petrecere a nuntii, acolo ne place sa revenim, as fi vrut sa scriu de la an la an, mai multi, dar ar fi putin fortat 🙂

  2. @ Amy: As! un telefon mobil da farmec tuturor imaginilor din blog! Multumesc! Fii linistita caci la cat munceste comp-ul tau trebuie sa-i dai un premiul virtual :DCu drag!!

  3. 🙂 🙂 ce a iesit acolo din cauza ca nu se incarca bine! cred ca am un comp tare obosit.am vrut sa scriu "foarte bun". ce comicarie a iesit!

  4. cred ca ai un aparat fo barteun de reusesti mereu sa faci poze asa frumoase. Si eu vreau! :)Pup cu drag piticul voinicul!

Comentariile sunt închise