Picturi abstracte


    Matei a cerut iarasi sa picteze si cum nu-l refuz niciodata cand e vorba de joaca in culoare, am purces amandoi in lumea jocului cu tempera. Matei a preferat portocaliul si verdele, iar mai apoi toate culorile i-au devenit prietene. Matei inca nu stie ca lucreaza cu tehnica formelor spontane prin punctul de tempera asezat in mijlocul foii si presare, dar bucuria lui este vizibila, iar eu am asezat mai mult de un punct pe foaie, spre entuziasmul lui desavarsit.
   Manutele lui jucause s-au bucurat sa intinda culorile, sa preseze hartia indoita si sa desfaca cu entuziasm in cautarea unei noi surprize. Cred ca este cea mai frumoasa si usoara maniera de a crea cu ajutorul temperei si foarte potrivita pentru cei 2,6 anisori ai lui Matei. Va las ragazul  de a admira, in liniste, joaca lui Matei cu tempera!
Manutele sunt cele mai bune unelte pentru pictura abstracta
Lingurita e si ea o unealta, foarte buna cand e vorba de tempera verde
Mami puncteaza si ea in culoare
„Regina Clarion” –  Matei a dat titlul lucrarii in tempera
„Tinkerbell” – dupa Matei
„Culoare” – nume dat de Matei
„Fluture”  spun eu 😀
by Maria
12 thoughts on “Picturi abstracte

  1. acuarele, bloc de desen si pensula cumparat:) ramane sa -l initiez pe viitorul micut Picasso cum sa le manuiasca, si speram cat de repede sa ne prezentam onorabil cu leapsa primita de la vi:):):) va pupam.p.s prima incercare s-a lasat bineinteles cu hainutele colorate mai mult decat foaia blocului de desen. dar era tare haios: l-am intrebat unde ai desenat mami copacul? si-mi arata tacticos o mazgalitura, dar masina lui tati? si hop cu degetelul pe o alta mazgalitura…a fost tare haios:)

  2. 🙂 🙂 nu pot sa nu rad cu pofta cand vad entuziasmul lui Matei de a imprastia culorile.Picturile sunt superbe! Si Oana mea iubeste tempera si bineinteles ca vom participa si noi la joaca voastra, dar asta dupa ce mai cumparam vopsele noi ca ale noastre sunt gata.

  3. @ vavaly: sunt de acord, astfel ca, uite declaram deschis sezonul lepselor de creatie la Atelierul nostru, astfel ca invita cuplurile copii si mamici la a crea frumuseti cu aceasta tehnica! Astept rezultatele!!

  4. Eu voi raspunde cu siguranta acestei lepse si provocari, Maria. E una din cele mai accesibile tehnici de pictat pentru copii , alaturi de aceea cu degetelele. Asteptam mamicile sa raspunda provocarii, sa vedem ce forme nastrusnice ies din pictare, indoire, presare si apoi …surpriza…

  5. @ Laura: nici nu stii cat imi place joaca asta in culorile vii, umede, luminoase. Si a asa o distractie ca nu as rata nici o ocazie propusa de Mateiul meu! Sunteti invitatii mei (oare acesta poate fi o leapsa?) Ce zici o onorezi impreuna cu micul Cristian? Leapsa cu fluturi din tempera prin Tehnica formelor spontane prin punctul asezat in mijlocul foii, apasarea si presarea acesteia. Spor la treaba!!

Comentariile sunt închise.