Tabloul din flori uscate, premiat


    V-am impartasit zilele trecute prima mea incercare de a imortaliza cumva momentul increstinarii lui Matei printr-o lucrare de suflet. Asa a luat nastere primul meu tablou din flori uscate prin presare, flori ce au fost martore tainei crestine la care au participat cei dragi familiei noastre. 
     Timida mea incercare nu  ramas fara raspuns din partea Dianei, care se pare ca percepe oamenii si lucrarile lor si cu sufletul, nu doar cu ochii de expert si simtul omului obisnuit cu tot ce presupune creatia handmade. 
      Diana a acordat Premiul al II – lea creatiei mele, iar eu ma simt fericita ca va pot impartasi toate acestea si tin totodata sa multumesc pentru generozitatea cu care ne ofera, tuturor participantilor, premii create de mainile ei talentate! Multumesc Diana!
by Maria
2 gânduri despre „Tabloul din flori uscate, premiat

  1. @Amalia: Multumesc din suflet, mai ales ca aceste felicitari venite din partea unui om talentat ca tine, inseamna foarte mult pentru mine!

Comentariile sunt închise