Felicitari "futuriste"


         Linii drepte, unghiuri, combinatii de culori si texturi, orice este permis pentru realizarea acestui tip de felicitari. M-am inspirat din „Cartea Micilor Artisti” – Arta si imaginatie, autor Fiona Watt si am aplicat aceasta tehnica pentru crearea unor felicitari. Razele de culori diferite se realizeaza cu ajutorul cutteru-lui prin trasarea unor linii intersectate care apoi se desfac. Tot asfel am realizat si zig zagul si se pot crea o multime de modele si culori. 

       Am aplicat ceea ce am invatat si la una din primele mele felicitari realizate cu tehnica quilling (folosind trusa quilling autentica de aceasta data), incadrand un fluture si o floare. Un pic de glitter si treaba este gata. Felicitarea isi asteapta destinatarul. 
       Acesta este doar inceputul, sunt si eu curioasa ce idei imi vor mai veni pe viitor.
       Si pentru ca  imi doream sa particip la concursul organizat de Diana, iata ca ma inscriu cu aceste trei felicitari cu mare drag. 
        Mai multe amanunte despre acest concurs gasiti aici: http://diastudiocreativ.blogspot.com/2011/05/mare-concurs-mare.html.
                                                              by vavaly
