Sarbatoare in trei


     In sfarsit simtim ca a venit primavara. Poate am adus-o cu noi din vacanta la bunici, din padurile prin care am zburdat liberi. Azi am hotarat sa petrecem prima zi de Paste in natura, doar noi trei . Am fost in parc si bucuria noastra, ca parinti , a fost imensa vazand bucuria si fericirea lui Dante cand s-a intalnit cu primii copaci si primele alei ale parcului nostru drag. Sarea, topaia, zburda, striga de fericire: Mamaaa, uite parcul!!…. 
     Fiecare sarbatoare capata un nou sens, mai profund, privind-o prin ochii micutului nostru. Cozonacul plamadit in casa strabunicilor a crescut mai mare si mai pufos in fata mirarii si nerabdarii lui Dante. Ouale au capatat culori mai vii si mai jucause fiind insotite de exclamatiile de mirare si bucurie ale micutului pictor, fericit sa recunoasca fiecare culoare. 
      A fost o zi plina de soare si bucurie, de joaca si rasete, am redevenit copii alaturi de multimea de copii care umplea astazi parcul. 
     Dante era foarte mandru de hainutele lui, desi alegerea pantalonasilor deschisi la culoare nu a fost o alegere fericita pentru iarba si praful cazaturilor, dar nici numai conteaza ca au ajuns in final sa aiba o culoare incerta.  

      Acestia suntem noi trei, veseli si fericiti in zi de sfanta sarbatoare.

             

                    O sarbatoare luminoasa si plina de bucurii va dorim si voua, din tot sufletul.
                                    Hristos a inviat!
                                                                                 by vavaly

4 gânduri despre “Sarbatoare in trei

  1. Da Gabi, la noi a devenit o traditie de acum ca sarbatorile sa le petrecem in primul rand in trei, afara , la plimbare. Profitam nu numai de sarbatori, dar si de orice zi pe care o putem petrece toti trei oriunde si oricum. Va imbratisam si pe voi 3 si jumatate…

  2. ADEVARAT A INVIAT!Si eu am fost cu Karina in parc,a fost soare si frumos,dar am petrecut in….doi.Sa aveti parte de bucurii si liniste tot anul,iar zilele urmatoare sa fie la fel de frumoase ca si acestea.Va imbratisam.

Comentariile sunt închise.