Purcelus din bidon de plastic reciclabil


    Astazi ne-am jucat toata ziua pe tema povestii celor trei purcelusi pe care Matei ii adora. Si cum, de regula, incercam, sa transpunem povestile in realitate, am incercat sa confectionam un purcelus.

    Materiale necesare: un bidon de plastic de 5L, pagini de ziar, coli A4 sau A3 albe, tempera roz si un buretel cu care sa vopsim purcelusul, hartie grofata pentru rat si hartie glasse pentru nari si ochisorii purcelusului, lipici sau aracet.
      Pentru inceput am invelit purcelusul intr-un strat de ziare, apoi intr-un strat de coli albe. L-am vosit cu ajutorul buretelului in tempera roz si l-am lasat 1o min. sa se usuce atat lipiciul dintre ziare si colile albe cat si tempera totodata. Din hartie grofata am taiat doua triunghiuri mari pe care le-am transformat in urechiuse indoindu-le colturile, iar capacul bidonului l-am imbracat in aceeasi nuanta de hartie grofata si l-am infiletat poi bidonului de plastic. Din hartie glasse neagra am decupat doi ochi mari, rotunzi si curiosi si, bineinteles, doua nari pe care le-am lipit la locurile cuvenite lor purcelusului nostru roz. Codita este fabricata tot din hartie grofata rasucita pe o bucatica de sarma.
      Timp de lucru  – aproximativ o ora; dificultate redusa. Matei a participat la toate operatiunile care au presupus lipirea hartiei si micutelor fragmente: nari, ochisori si urechi. 
         Etapele de lucru si rezultatul in imaginile urmatoare:

by Maria
5 thoughts on “Purcelus din bidon de plastic reciclabil

  1. SUPER purcelusul….eu nu prea am timp sa stau acasa dar promit ca prima oara o sa incercam si noi….cu toate ca….eu sunt un antitalent la ce inseamna lucrul manual….nu imi iese nimic frumos din mana,din pacate si se pare ca am un demn urmas in privinta asta….voi ca si Dante cu Valy sunteti adevarati artisti…..noi mai mult cu stiintele exacte……dar promit ca o sa incercam si noi…sa vedem cu ce o semana porcusorul nostru la final………ha,ha,ha! Si sa stii ca uitandu-ma la pozele lui Matei,am senzatia ca are ceva in comun cu Vladut…nu stiu..ochii poate, privirea…oricum imi da senzatia ca ma uit la Vladut….poate e doar o senzatie…..! Pa!

  2. @Aleahim: va sustinem cu voturi la concursul nazdravanilor!! Si incercati sa confectionati purcelusi; e foarte usor… cu toate astea voi veti avea o ferma, nu-i asa?

  3. @ Amy: e simplu de facut. Matei are 2,5 ani si s-a distrat de minune. Incercati, merita! Apoi, noi il tinem in living – e trofeu si Matei il admira; il priveste, il mangaie si cam atat…A si inca nu-i gata; mai avem de asezat cele 4 picioruse, dar eram prea entuziasmata ca sa mai astept. M-am gandit sa le confectionez din jumatati de cartoane de la prosoapele de hartie. Revin cu imagini, evident!Spor la lucru si distrati-va!

  4. Foarte foarte frumos purcelusul vostru.Un purcelus din bidon de plastic vroia si Oana mea sa realizam, dar m-am speriat rau cand am vazut ca vine la mine cu un bidon de 5 litri. Unde era sa asez ditamai porcul!? 😀

  5. Frumoasa idee, iar purcelusul vostru a iesit deosebit…cred ca o sa-l realizez si eu impreuna cu voinicii mei…

Comentariile sunt închise.