Locomotiva – suport de creioane


    Impreuna cu micul Matei am hotarat ca jucariilor noastre le lipseste o locomotiva, insa nu ne doream o simpla locomotiva, ci acea locomotiva care sa poata trona in toata splendoarea ei pe biroul nostru de lucru. Asa ca m-am gandit ce bine ar fi daca in noua noastra locomotiva am reusi sa ascundem diverse lucruri: creioane, pensoane, batoane cu lipici si alte cateva accesorii care, de o vreme, nu mai incapeau in sertarul micutului birou. Ideea ne batuia de ceva vreme, dar ne lipsea motivatia, pana cand l-am descoperit pe TT!! Si de aici incolo nu e greu de ghicit: TT – Aniela – Concursul de trenulete. Aflati mai multe detalii in Atelierul nostru virtual.
by Maria

2 thoughts on “Locomotiva – suport de creioane

  1. Multumim Bea! Suntem incantati ca nu am stat degeba in casa, ba am muncit pe rupte la locomotive si caracatite, avem si alte frumuseti ascunse in editari, dar le pastram pentru zilele de vacanta din saptamana Pastelui, asa, ca sa nu pierdem ritmul!! Imbratisari si sanatate Karinei!

Comentariile sunt închise.