Primele acuarele


     Provocati de Any, in concursul Flori de mar, am cumparat primele acuarele pentru Dante, cateva pensule si o paleta pentru culori. A fost atat de incantat de ele ca nici numai avea rabdare sa ajungem acasa, le-ar fi desfacut acolo la magazin. Am fost surprinsa placut dar si uimita de indemanarea cu care a luat pensulica in mana si  a inceput sa coloreze. La inceput fara sa stie prea bine, incantat mai mult de faptul ca turnam apa si si apoi trebuia sa aleaga culoarea. Dar incet incet a invatat ce are de facut. Pentru ca trebuia sa facem o crenguta de mar, iar cu pensula era destul de greu pentru el, am facut florile cu ajutorul degetelelor. A iesit ceva dragut si pe masura puterilor lui de copil al 2 ani si 4 luni.

Prima pictura facuta de Dante fara indrumarea mea
   Am trecut acum la acuarele la borcanel, mult mai bune si cu niste culori mult mai vii si mai incantatoare. Cu acestea are mai multa indemanare, imi place ca respecta regulile de a nu amesteca culorile, l-am invatat sa spele pensulica dupa fiecare culoare folosita si sa o stearga pe un prosopel. Incet incet am prins curaj si l-am lasat sa lucreze singur. Ii place foarte mult ceea ce face si este foarte disciplinat. Poate ca este prea devreme pentru acuarele, poate ca nu , dar eu sunt convinsa ca este un timp pe care il petrece frumos si cu folos. 
             by vavaly
2 gânduri despre „Primele acuarele

  1. Multumesc Liuba pentru aprecieri. Incercam sa imbinam toate tipurile de activitati , mai ales ca soarele nu vrea inca sa se arate sa ne indemne la joaca pe afara.

  2. Ce dragut este Dante al tau, ma bucur ca sunt copii pasionati de arta ci nu numai de desene animate, jocuri la calkulator si fel de fel de nebunii care mai sunt pe fata pamintului. O lucrare deosebita a realizat Dante, Felicitari!!!

Comentariile sunt închise