Colajele lui Dante


munca, nu gluma

peisaj cu casute, masina, cer si tot ce trebuie

multe inimioare

cos cu fructe

    
        Intradevar, copiii invata in joaca, iar ilustrarea poeziilor este cea mai usoara metoda de a le atrage atentia si a le imprima in memorie versurile. Dupa ce am ilustrat poezia cifrelor (scrisa de Maria), cu ajutorul lui Dante, a invatat poezia in doua zile cu o surprinzatoare usurinta.

     In una din seri Dante a vrut sa facem colaj cu anotimpurile. Am desenat cateva elemente ilustrative pentru fiecare din ele: soare , flori, umbrela, om de zapada iar el a avut placerea si misiunea de a le decupa si lipi pe fiecare dupa cum a considerat ca este mai bine. A iesit un colaj haios dar foarte pe intelesul lui.
Un alt colaj original realizat zilele trecute si care l-a incantat foarte mult a fost cu hartie alba pe fond rosu si verde pe fond alb. A iesit ceva original si care mi-a dat multe idei pentru viitor.
   Si pentru ca atat Dante cat si Matei sunt foarte curiosi si iubitori ai planetelor, le-am facut cate un poster cu planete, le-am printat si tiplat. Sunt foarte incantati, in fiecare dimineata Dante imi arata fiecare planeta si spune : uite Soarele, uite mama Saturn , si tot asa. Nu, nu credem ca sunt prea mici pentru asta, la varsta lor au capacitatea de a asimila foarte multe cunostine folositoare pentru viitor, iar curiozitatea lor nu are margini.  
                                                                                           
 

                                                                          by vavaly

                                                                                               

