Carte pop-up : Tinkerbell si primavara – Concurs " Fereastra catre imaginatie"


        Pentru ca in ultima vreme baietelul meu, Dante, este topit dupa frumoasa Clopotica, iar primavara este aproape,  zanele pregatindu-se sa o aduca pe Pamant, provocata de Oana, m-am gandit sa improvizez o carticica pop-up asa cum m-am priceput eu. Satisfactia mea a fost sa vad ca a fost foarte incantat de rezultatul muncii mele, de efectul tridimensional obtinut iar restul a fost completat de uimirea lui. 
      

2 gânduri despre „Carte pop-up : Tinkerbell si primavara – Concurs " Fereastra catre imaginatie"

  1. Multumesc mult de apreciere, a fost ceva munca dar chiar a meritat pentru puiul meu. ne bucuram Amy ca iti plac activitatile si lucrarile noastre de pe aici. incercam sa petrece timpul cat mai frumos si educativ cu copii nostri.

  2. Aha, deci voi erati creatorii acestei superbe carti! Lucrarea voastra a fost printre preferatele mele la acel concurs. Excelenta idee! 🙂

Comentariile sunt închise