Aplicatii pentru copii


    Matei e dornic de nou; un nou care sa cuprinda, intotdeauna, desene in carioca, decupajele cu foarfecele si lipirea acestora intr-un colaj. Cand muza colajelor ma paraseste, probabil solicitata de Delia ori de Dante (zambesc desigur!) arunc o privire prin Culegerea de Idei a Liubei de unde muza creatiilor pentru prichindei pare sa nu plece niciodata.

    De data aceasta, entuziasmul meu a fost la cote maxime, caci am gasit  acel nou cu desene in carioca care alcatuiesc un colaj prin tehnica decupajelor. Acest „nou” poarta numele de Aplicatii pentru copii si recunosc ca nu-mi era cunoscut, astfel incat este de inteles extuziasmul meu. 
    Pentru aceste aplicatii sunt necesari doar trei pasi pricipali, pe care ii voi ilustra in imagini si multa veselie la masa de lucru pentru reusita deplina a proiectului, dar mai ales pentru ca prichindelul sa-si doreasca sa mai repete o asemenea experienta aducatoare de truda creativa si buna-dispozitie:
1. Plansele de lucru printate se vor desena in culorile preferate de prichindel
2. Se vor decupa formele desenate, de catre dvs. sau de catre prichindel, dupa liniile marcate;
Decupaturile se vor lipi pe plansa de lucru ca intr-un joc puzzle. 
    Astfel am obtinut trei colaje reprezentand: o masina, o casa si o barcuta, imbracate in culorile preferate ale lui Matei, colaje cu bunuri care sunt, am voie sa spun asta, visele firesti ale oricaruia dintre noi. 
    Imi permit sa trimit o provocare Mihaelei & Deliei si lui vavaly & Dante, caci ele inca nu stiu, dar le-am pregatit deja plansele gata printate, pentru a-si colora propiile bunuri de vis in culorile lor preferate. Nu-mi purtati pica, fetelor, dar e buna – din cand in cand – si o leapsa in familie, ca tot zambim cu prichideii in brate sub anotimpul lepselor!!
by Maria
