Primavara turquoise intr-un colt de Univers – Concurs Fereastra catre imaginatie



    Matei iubeste cartile, dinozaurii si planetele. Iubeste copiii, animalele si pasarile, frunzele, florile si pe mine. Eu iubesc oamenii, cuvintele, ziua si noaptea, stelele, ingerii, anotimpurile si pe micul Matei. Am incercat sa-i explic lui Matei ce  este primavara citindu-i despre anotimpurile planetelor; m-a privit, mi-a zambit, a strans in brate Soarele mic din carton ce imbraca in el mii de cuvinte din ingalbenite gazete si mi-a raspuns senin: „Soare frumos!”. 
    Universul nostru – cu anotimpuri ce tin zile sau ani pamanteni – are un colt in care, pe crengute firave, anina flori albe ce se ning peste zboruri de fluturi, are pasari ce vin sa incante Pamantul, are oameni care  inca mai cred ca iubirea si viata sunt daruri divine. Da, universul meu cu Matei are in el crampeie de joaca si zambet, are turcoaze pazite de Hathor, are un colt senin si discret in care va veni, cu sperante si vise, primavara.
     Pentru noi mica planeta albastra inconjurata de astrii mareti infloreste curand in culoarea turquoise. Pentru voi ce culoare va imbraca primavara de pe mica planeta albastra din coltul vostru de univers?

by Maria
    
6 thoughts on “Primavara turquoise intr-un colt de Univers – Concurs Fereastra catre imaginatie

  1. @Maricela, Mihaela & Delia: va multumesc din suflet. Pentru mine a fost o provocare tare frumoasa si o puternica motivatie pentru ca in sfarsit Matei sa aiba in manutele mici atat de mult cerutele planete. Astfel ca, datorita Oanei, am imbinat pasiunile noastre: a mea pentru Primavara si cea pentru sistemul solar a lui Matei, in culoarea propusa – foarte inspirat – de Oana. Multumesc pentru voturile si sustinearea voastra. Pentru mine a fost alegerea perfecta – planeta albastra si primavara turquoise…Cu drag!

  2. Maria sa stii ca si tu ai votul nostru de incredere pentru ca stiu cu cata pasiune si documentare ai realizat aceasta lucrare si mai stiu ca lui Matei ii plac nespus de mult planetele.Important este ca ai reusit sa duci la bun sfarsit acest vis a lui Matei. Pupici

  3. @Beatrice & Liuba: va multumesc din suflet! mare bucurie are Mateiul meu cu sistemul solar, aproape ca doarme cu planetele lui; de cand le-am creat sunt centrul universului sau! Va imbratisez pe amandoua!

  4. Ei Maria,acum am fost mai atenta despre ce era vorba.Frumos si-mi place ca ati lucrat impreuna.E un baietel de isprava si iubesc mamele care-si implica baieteii in tot felul de activitati.Pupici muuuuuulti.

Comentariile sunt închise.