Viata ca o leapsa


  … ati crede ca va voi povesti acele sapte lucruri pe care nu le stiati despre mine. Ei bine, nu! Sunt scorpion (ups! uite ca mi-a scapat unul) si-mi place misterul, mai ales daca-i al meu. Si nu, n-am avut o viata ca si cum din toate as fi iesit palmuita de soarta (deh! asta scrie in dex la leapsa), ci o viata frumoasa, intensa, in care nu regret nimic.
  … o viata in care mi-a fost daruita cea mai buna prietena, Ana. Ne scriem aproape zilnic, prin e-mail. Ultimul mail catre ea ii dorea „noapte buna!” E suficient, stie ea restul. …si daca i-as scrie „bla-bla-bla” ea ar intelege, fara idoiala, urmatoarele: „mi-e dor de tine, sunt ok, sper ca esti bine”.

… mi-a mai fost daruit in aceasta viata si micul Matei, tot scorpion cu privire intensa, patrunzatoare, care intelege si iubeste tot ce fiinteaza in jurul lui. Matei e, poate, cel mai bun profesor la capitolul viata; nici o scoala nu m-ar fi invatat tot ce stiu acum ca mama si este cel mai bun antrenor cand vine vorba de joaca, fericire, duiosie, incantare, tenacitate, rezistenta.

  … am rude si prieteni pe care ii iubesc si mi-am promis, in aceasta viata, ca toate, dar absolut toate, legaturile sufletesti cu cei din jurul meu vor primi atentie, respect, sprijin, iertare, iubire si de la care primesc libertatea de a fi eu insami.
  … am un singur principiu: Sa nu ranesti! Sa nu ranesc: oameni, suflete, inimi, ganduri, crezuri, vise, doruri, taine, priviri.
    … tatal lui Matei este partenerul meu de viata cu acte la purtator.

    … iubesc viata! Iubesc tot ce traiesc acum si toata viata mi-a fost dor sa fiu mama. M-as oftica teribil daca ar trebui acum sa mor! Nu va speriati e doar umor de scorpion!

by Maria
23 de gânduri despre „Viata ca o leapsa

  1. @Ana-despresufletulmeu: Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase! Te admir foarte mult si fiecare apreciere din partea ta inseamna foarte mult pentru mine! Cu mare bucurie, imi doresc sa auzim, intotdeuna, numai de bine! Te imbratisez cu toate inimile!

  2. şi ce intensă e privirea lui… cât despre mami, ar putea chiar să participe la un concurs de miss sau chiar de mămici sexy – scuze dacă lezez ochii cuiva cu aceste cuvinte. eşti o fericită că ai un soţ matur… multe te-ar putea invidia… felicitări pentru toţi soţii care ştiu să fie şi taţi şi părinţi… (deci strânge-l în braţe pe-al tău, cu multe alte sentimente printre care şi respect).să auzim de bine, scumpa mea blondă…

  3. BunaPot sa spun ca astept cu nerabdare comnetariile tale……..au devenit cumva parte din frumusetea unei zile!O oaza de bucurie!Sa nu renunti la increderea acordata celor din jur sa fii fericita in continuare iti admir felul tau de a fi si de a avea incredere in oamenii…dar sa nu fii dezamagita cumva…vreodata….esti oricum f.desteapta pentru vremurile si orasul in care traim!

  4. @Anonim: multumesc pentru cuvintele frumoase! Nu stiu daca ma voi schimba, de fapt nici nu prea imi doresc asta; mi-ar placea sa-mi pastrez sensibilitatea aceasta si sa nu o pierd, sa nu renunt la increderea gratuita acordata celor din jur; sper doar viata sa nu tina neaparat sa-mi demonstreze contrariul. Imi pare rau ca ai suferit; din cele ce citesc printre randurile tale se pare ca ai suferit o mare dezamagire. Nu te lasa coplesita! Sunt oameni care merita iubiti si apreciati si sunt oameni pasageri in vietile noastre, dar meniti sa ne ajute sa asimilam, la un moment dat, o lectie de viata! Nu merita sa traiesti cu resentimente sau ascunsa sub o carapace de teama de a nu suferi din noi; uneori viata face si asta pentru noi: selecteaza sufletele alaturi d ecare vom merge mai departe! Curaj!! Esti un suflet bun si o mama deosebita! Meriti toata admiratia din lume!

  5. Super!Esti o femeie de o sensibilitate rara…poate prea sensibila pentru aceste timpuri!Asa eram si eu o data….dar viata mi-a aratat ca nu e bine!Nu este bine sa-ti deschizi sufletul in fata nimanui…nici nu stii cand se pot folosi altii de cele spuse din tot sufletul…din deschiderea ta sufleteasca….oamenii sunt rai….nu vreau sa critic pe nimeni…dar asta este parerea mea…sunt duri si isi urmaresc propriile interese…..nu vreau sa ma laud, nici eu nu sunt bunatatea intruchipata dar incerc sa fac cat de mult bine pot…tuturor….dar unii o considera slabiciune(bunatatea)!Si totusi nu ma pot opri …sunt rea de gura…dar de facut bine fac….!De aceea sfatul meu…nu iti mai deschide sufletul chiar asa …larg!Iti iubesti enorm copilul…..e sensul vietii tale!Poate asa suntem noi scorpionii un pic mai profunzi in sentimente…fara a deranja vre-o alta zodie!…este bine ca ti se raspunde cu aceasi dragoste!As putea spune mai multe dar ….nu e bine sa-ti deschizi sufletul…prea mult!In rest ce sa-ti spun…copilul meu este la fel…sensul vietii…poate si de asta este cam razgaiat…principala vinovata recunosc sunt eu!Poate doresc multe de la el…ca si tine si eu i-am cumparat carti,puzzl-uri multe,jucarii …dar macar am satisfactia ca ii plac cartile si face puzzl-uri…deja la 4 ani face cu f.mare usurinta pe cele cu 60 piese singur si pe cele de 100 cu ajutor din p[artea mea!Dar hai ca m-am intins la vorba si nu as vrea sa spuna cineva ca ma laud sau ca vb prea mult!

  6. Vă felicit din inimă pt familia minunată cu care v-a binecuvântat Bunul Dumnezeu! Sa fiți împreună și în Veșnicie! Numai bine! simona

  7. @Cristina& Alexia: Multumesc pentru aprecieri! Fotografia e din vara lui 2009 :D..stiu de data, dar ce mai pot face? ..si, Da, e leapsa de la tine! …au raspuns si fetele, astfel ca-ti urez lectura placuta si la celelalte posturi. Asa e, cam tarziu dar, tarziu am raspuns si noi. …deh! am scris noi cand s-a indurat muza sa ne inspire! Va imbratisam!!

  8. WOW! 3 scorpioni sub acelasi acoperis!!! Tare de tot! Imi place tare mult cum ai scris despre tine, matei si sotul tau. Am o curioaitate: poza e facuta in 2022?? Tare rau! Avem dovada ca se poate calatori in timp :)))Apropo, asta era leapsa d ela mine? Eu abia acum am vazut, cam tarziu, stiu

  9. Imi place fffffffoarte mult principiul tau,mai ales ca in ziua de azi,e ceva fffffffoarte rar,sa-i spunem asa.Am cunoscut un scorpion si-mi placea de ea pentru ca era o persoana directa,insa nu era asa sensibila ca tine,ii cam lipsea.Sunteti o familie frumoasa si asa sa ramaneti mereu.Va pup cu mare drag.

  10. Ce frumos te-ai exprimat Maria, ma bucur cind oamenii gindesc asa ca tine, esti un model perfect, esti o mama minunata!!! Hugs ()

Comentariile sunt închise