Felicitari de Paste

Saptamana mare a Pastelui este o saptamana in care smerenia, bucuria, dar si dorinta de a darui devin deodata continuu intense in inimile noastre. Este perioada ideala pentru conversatiile intime, mentale, sufletesti, conversatii ale inimii cu Dumnezeu.

Sub aceste emotii vietuiesc eu in aceasta perioada a Pastelui si tot sub aceasta emotie am creat micute felicitari pentru cei dragi mie. Pentru realizarea acestota am avut la indemana urmatoarele materiale: carton colorat format A5, tusiere, stampile transparente, sabloane, adeziv (lipici/aracet), foarfece deco, fasii de hartie quilling, carioca.

Cum am procedat? Mai intai am creat corpul felicitarii indoind cartoane colorate format A5, iar apoi am purces la decorarea primelor pagini ale felicitarilor. Pntru realizarea mesajului felicitarii am stampilat, decupat literele si apoi lipit literele in ordinea dorita. Pentru realizarea ousoarelor decorate am desenat liber, stampilat si desenat in carioca. La fel pentru realizarea fundalelor felicitarilor am desenat dupa sablon si conturat in carioca.

Felicitarea mea preferata este cea pentru care am lucrat un card pentru prima pagina cu ajutorul tusierelor. Am trasat linii late (cat tusiera), una dupa alta, de-a lungul si de-a latul cardului cu trei culori diferite, astfel ca prin imbinarea culorilor si trasarea culorilor ca o tesatura imaginea a devenit foarte interesanta. Am decorat cu fluturi perforati si felicitarile au fost gata sa poarte mesajul sarbatorilor pascale!

M-am gandit sa va ofer si cateva imagini din timpul realizarii acestor felicitari, dezvaluindu-va in cateva imagini materialele folosite. Simt insa sa va dezvalui si faptul ca am trisat un pic la utilizarea stampilelor transparente; pentru ca blocul suport al stampilelor “Alfabetul comic” este intr-adevar util, dar destinat celor care migalesc pe indelete, iar eu imi dramuiesc timpul in favoarea lui Matei, am ales ca stampilele haioase cu mesajul “Happy Easter” sa le asez pe toate deodata pe suportul/carcasa de plastic transparent al unui cd. E un truc care merge, dar nu ofera totusi stabilitatea si nici nu poti presa cu nadejde ca in cazul blocului suport inclus in setul de stampile transparente.

Tusierele sunt departe de ceea ce am vazut pana acum in comert. Aspectul buretos impregnat de culori delicioase (am si turquoise! :) iuhuuuu!!!!!) ma ajutat sa nu risipesc culorile intrucat dupa stampilare poti aduna cu ajutorul tusierei excesul de culoare lasata pe sablon. Pe hartie, carton s-au comportat foarte bine si s-au uscat repede, riscul ca culoarea sa se intinda la atingere si sa mazgleasca fiind minim.

Sablonul acesta, cu fluturi in zbor mi-a placut foarte mult, mai intai pentru ca are o consistenta buna, nu se rupe usor, nu este un plastic dur, ci maleabil, este foarte usor ca greutate si usor de manevrat. Ceea ce mi-a plscut cel mai mult la acest sablon este faptul ca modelele sale de flori si fluturi au marimi diferite si astfel poti utiliza dupa dorinta si imaginatie asezand sablonul, rotindul, intorcandu-l pe o parte sau alta dupa cum doresti sa orientezi modelul (si care parte a modelului doresti) pe corpul felicitarii.

This slideshow requires JavaScript.

Desigur ca voi reveni cu mai multe amanunte pe masura ce descopar alte posibilitati de a crea cu aceste materiale, pana atunci insa va invit sa urmriti si joaca lui Matei cu sabloane si carioca.

by Maria

9 comments on “Felicitari de Paste

  1. vavaly spune:

    Ma crezi sau nu, abia acum am gasit ragaz sa admir , sa studiez si sa inteleg cu adevarat modul de realizare al felicitarilor astea minunate. Abia astept sa vad si eu sabloanele si sa ma bucur de ele . Se pare ca, cu ajutorul lor, copilul poate lucra fara a intampina frustrari de genul: se misca sablonul, se rupe, nu iese bine.
    Ati realizat in joaca niste lucrari scrap deosebite. Cei ce le vor primi vor fi deosebit de impresionati de ceva lucrat cu migala si daruire, sunt sigura.

  2. DulceaMeaCasa spune:

    sa stii ca mi-au placut atat de mult felicitarile voastre, incat m-am hotarat sa-mi iau si eu cateva “accesorii” de calitate pentru creat.

    • Maria spune:

      Oana ma bucura aceasta veste peste masura! Noi abia ne-am apucat de creat felicitari si cred ca vom crea toata saptamana pentru Pasti. In Provocarile verzi vom veni cu forte proaspete mai ales ca acum avem si cu ce lucra dupa bunul plac! :)

  3. Foarte frumoase au iesit!Felicitari!Va pupacesc.

    • Maria spune:

      Multumim Beatrice! Si voi te imbratisam cu drag si iti dorim o saptamana plina de lumina si bucurii! :)

  4. Rux spune:

    superbe!!:*

  5. au iesit foarte frumoase!
    ……….ca de obicei ;)
    Paste fericit!

Comentariile nu sunt permise.