Tablouri de primavara quilling

 Dragele mele prietene, impartasesc cu voi bucuria de a fi realizat prima mea colectie de tablouri de primavara, pline de culoare, ghiocei, branduse, flori de cires, simbolul martisorului reprezentat de doi canafiori, alb si rosu, o barza aducatoare de vesti bune.

Ele pot fi daruite si de martisor, dar, mai ales, pot fi un frumos cadou de 8 martie pentru cineva drag. Oricarei femei ii place sa primeasca un cadou frumos, creat special pentru ea. Daca acest cadou este lucrat cu migala si daruire de catre o alta femeie, daca in acel obiect a fost pus un pic de suflet si daruire, atunci darul va fi cu mult mai apreciat decat un obiect rece, creat de catre o masina. Acea femeie careia ii este oferit un astfel de cadou se va simti cu adevarat speciala.

Daca v-ar face placere sa faceti o bucurie cuiva drag, unei colege, mama, prietena, daca v-ar bucura sa primiti de la sot un astfel de dar, sa stii ca eu cu acest gand le-am lucrat. Spre a fi daruite si primite cu inima deschisa.

Multumesc pentru inspiratie Mihaela si Neli! Prin lucrarile lor au sadit in mine samburele din care au crescut aceste creatii ale mele.

Va  invit sa le admirati, sa va spuneti parerea si sa va ganditi la persoana sau persoanele ce ar fi fericite sa le primeasca.

  Pretul unui tablou este de 25 de lei, dar zambetul si bucuria ce pot fi daruite odata cu el sunt nepretuite.

O primavara frumoasa se anunta de pe acum.

by vavaly

19 comments on “Tablouri de primavara quilling

  1. Copil spune:

    Sunt cu adevărat superbe tablourile, dar zic să mai lăsăm copii să se bucure de iarnă şi de derdeluşul din spatele casei bunicii. :)

    • copiisimame spune:

      Ma bucur ca va plac tablourile mele. Totusi cer multa migala realizarea lor si de aceea m-am apucat din vreme de ele, chiar daca zapada este inca la usa. Cat despre derdelusul din spatele casei…. poate doar muntii de zapada adunati pe trotuare, asteptand sa fie ridicati si dusi acolo unde este nevoie intradevar de multa apa.

  2. Laura Frunza spune:

    Sunt superbe toate, sunt tentata sa comand unul pentru mine, dar nu ma pot hotari :-) Cata rabdare poti avea!

    • copiisimame spune:

      Draga Laura, imi place foarte mult sa lucrez, e ca o joaca serioasa si m-au inveselit chiar si pe mine cand le-am finalizat.
      Nici eu nu pot alege unul preferat, dar te poti orienta dupa flori preferate, dupa culoare preferata, dupa coltisorul in care ti-ar place sa il asezi, astfel alegerea devine mai usoara. M-as bucura mult sa ajunga la prietene dragi lucrarile mele.

  3. Mami de huni spune:

    tiiii, ce bine arata, felicitari!

  4. amycrafts spune:

    Ai fost foarte harnica. Se vede ca ai spor.
    Tablourile sunt minunate si cred ca oricine s-ar bucura sa aduca, odata cu ele, un strop de primavara in locuinta sa.

  5. Rux spune:

    mie imi plac mult brandusele – imi amintesc and le culegeam in copilarie de pe Bran (mai erau si cocarai.. nu numai albi, i si mov) si ghiocei…. da si narisele – imi amintesc de Sandy Bell :D

    superbe:*

    • copiisimame spune:

      Florile de primavara sunt atat de delicate, atat de gingase , parca abia acum le descoper adevarata frumusete, cand le-am aadunat intr-un buchet nemuritor.

  6. Loredana spune:

    Sunt frumoase toate, dar primul cu barza e senzational!

    • copiisimame spune:

      Cele cu barza ma gandesc ca ar fi frumos sa ajunga la cineva care isi doreste un bebelus si sa fie ca un frumos vestitor al unei noi vieti.

  7. sunt superbe!!!
    daca ar fi dupa mine (adica daca as stii sa faca ceva atat de frumos…..), le-as darui pe toate fetitei mele :) ii plac mult florile :)

    • copiisimame spune:

      Ce frumos! Atunci arata-i tablourile si pune-o sa isi aleaga ce i-ar place. M-ar bucura sa stiu unde ajung tablourile mele si, mai ales, sa stiu ca sunt apreciate. dupa cum vezi, ti-am urmat sfatul si am facut primul pas timid spre a vinde, desi tot un fel de a darui este si acesta :).

    • copiisimame spune:

      Da, de aceasta data sunt de vanzare. Abia astept sa vad care va fi preferatul. Pretul este de 25 de lei. E scris sub poze. Am sa boldez, sa se vada mai bine :). Multumesc de feed back!

  8. Mihaela spune:

    Sunt foarte frumoase tablourile tale, surprind atat de bine primavara, prospetimea! Cel mai mult imi place cum ti-au iesit tablourile cu lalele. Felicitari!!!

Comentariile nu sunt permise.