Quilling – albastru

Pentru ca vrem sa avem un an plin de creativitate si de lucruri frumoase, va prezint cateva din lucrarile mele quilling lucrate in culoarea mea preferata – albastru- . Mai nou si Dante repeta la orice obiect albastru pe care il vede: “mie mi pace albastru”… sigur ca ii place si lui , este o culoare atat de frumoasa…

Un tablou simplu, cu floricele:

Un tablou-felicitare,  ce poate fi daruit cu un mesaj atasat pe spate, cu un magnet atasat in spate si poate deveni o frumoasa decoratiune pentru frigider, sau un ornament pentru masuta de cafea sau alaturi de o vaza cu flori:

Pentru ca zapada se incapataneaza sa nu ne viziteze si sa ne incante si pe noi, am creat acest mic tablou de iarna, ca si dar pentru dragii mei fini.  Dorul de iarna adevarata , de brazi si oameni de zapada se simte din acest mic tablou. L-am conceput ca pe  fereastra  unei casute de munte prin care privesc ochii de copilm catre un cer instelat de iarna si catre derdelusurile cu zapada. Sper sa va incante si pe voi.

   Poate acum vine si zapada…

    vavaly

10 comments on “Quilling – albastru

  1. amycrafts spune:

    albastrul in tablouri este superb! imi place foarte mult al doilea tablou si iti multumesc ptr ca m-ai inspirat.

    • vavaly spune:

      Ma bucur ca ai admirat si tu aceste “albastrici” ale mele. Tablouri de genul celui mic cred ca voi lucra pentru martisor – de asteptat de la mine care nu sunt tocmai “conventionala” :).

  2. copiisimame spune:

    Rux multumesc de aprecieri. Sa speram ca vine si zapada , daca nu vine incepem sa o uitam si ne gandim la primavara , nu?

  3. Mi se face dor sa fiu putin creativa si eu….Ce frumos le combini!!!!

  4. Liviu R. spune:

    Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ”Premiul Most Wanted Blog” , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anuntati daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! Ati primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v-a recomandat cu placere!
    ”MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea, iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB, pentru ca stim ca dincolo de bloguri vorbeste viata!”

  5. cineva zicea o data ” sa nu spui niciodata,niciodata” asa ca lasa deschisa aceasta “fereastra” :)

  6. copiisimame spune:

    Multumesc draga mea pentru apreciere. Inca nu am lucrat pentru vanzare, tot ce am facut am daruit cu drag, consider ca mai am mult de invatat pana cand va veni momentul sa vand in serie :). Dar nu se stie ce imi rezerva noul an.

  7. draga vavaly, m-ai impresionat :)
    daca vei scoate vreodata ceva la vanzare cu siguranta vei avea succes si vei epuiza lucrarile rapid; felicitari
    apropo’, albastru este si culoarea mea preferata ;)

  8. Rux spune:

    Pai poate vine (desi aud ca trebuie sa ii mai facem incantatii pana in februarie cand s-ar lasa in final convinsa:-s)…Tare mi-e dor de ea!!
    Imi place foarte mult lucrarile tale! Prefereata mea e a doua…:D
    Pup si multumesc pentru portia de zapada virtuala pe ziua de azi:)

Comentariile nu sunt permise.